PokeUniverse
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Forum PBF pokemon
 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Witam, Wojownicy Światła! 1/2

Go down 
4 posters
AutorWiadomość
Celinka
Hodowca
Hodowca
Celinka


Liczba postów : 56
Join date : 15/12/2013
Age : 28
Skąd : Wlkp :D

Witam, Wojownicy Światła! 1/2 Empty
PisanieTemat: Witam, Wojownicy Światła! 1/2   Witam, Wojownicy Światła! 1/2 I_icon_minitimePią Gru 27, 2013 8:37 pm

Witam wszystkich, którzy tu trafili! Od razu mówię na wstępie, że zanim złożysz podanie, musisz przeczytać wszystkie informacje zawarte w tym temacie. I wierz mi, będę wiedziała, jeśli tego nie zrobisz.
1. Jestem Kaja, mój rocznik to 96. Mogę śmiało uznać się za doświadczonego gracza zarówno na forach rpg jak i takich o pokemonach. Gram i piszę od roku 2008.
2. Nie jestem osobą, która wymaga skomplikowanych historii, wymyślnych charakterów i wyglądów. Nie przejmuj się nimi. To ja jestem tu od posiadania pomysłów, nie wy Very Happy
3. Za to bardzo cenię sobie umiejętności pisania. Wymagam od swoich graczy umiejętności drobiazgowego opisywania rzeczy z pozoru błahych i nie wartych uwagi. Więc twoja historia może być nudna: urodziłem się w Kanto, chcę zdobyć wszystkie odznaki, ale musi być opowiedziana w sposób ciekawy tak, żeby przyciągnęła moją uwagę. Tak samo z wyglądami i charakterami.
4. Należę do ludzi, którzy wolą przykładać się do prostej akcji (która dzięki drobiazgowości przestaje być prosta a staje się niezwykle ciekawa) niż tylko powierzchownym opowiadaniu zawiłej, pełnej zwrotów akcji i pościgów.